zaterdag 15 november 2014

Markt


 Ik laat nog even wat fotos zien van de markt in Hambühren, ik stond er weer met een volle kraam.


 De witgemaakte dennenappels heb ik thuis al gelijk bij moeten maken, want begin december is er nog een markt waar ik sta.


 De keuken vol met dennenappels,

Buiten is ´t heerlijk herfstweer met zo´n mooie kleuren, vooral als de zon schijnt, dan moet er nog een fotootje gemaakt worden.
En kijk eens, deze enorme hortensia heb ik van een buurvrouw gekregen, die was voor haar te groot geworden, nou ik nam ´m natuurlijk graag!
Hij is zo groot!


 

4 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je goede zaken hebt kunnen doen ;-)
    Erg mooi die dennenappels !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kraam, je heb veel gemaakt zie ik, hoop ook veel verkocht?
    En je keuken....wauw.
    Groetjes en een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit. Succes met het vervolg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kraam ik hoop dat je veel verkocht hebt en gaat verkopen. En wat een mooie hortensia heb je gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...