zaterdag 22 november 2014

Voorbereidingen voor de kerstmarkt

 Soms ben ik met heel veel dingen tegelijk bezig en dan ziet m´n naaikamer er zo uit:
alles wordt van links naar rechts gestapeld en ik krijg dan ´t gevoel dat ook deze kamer nog niet groot genoeg is ;)
Nee, grapje hoor, ik weet dat ik een super-kamer heb om te knutselen.....ben er dan ook heel blij mee.

 
 Een van mijn projekten  is boomschijfjes bestempelen, een heel leuk klusje en ´t resultaat ziet er ook wel grappig uit, al zeg ik ´t zelf.

Dan heb ik ook nog nieuwe "Nikolaussäckchen" genaaid,
die verkoop ik op mijn kerstmarkten.
 
Eenvoudige zakjes met een  houten knoopje erop,
de zakjes kan je gebruiken om kleine kadootjes in te doen, of een paar mandarijntjes met noten en andere lekkere dingen.
Ik verkoop er altijd heel veel van op mijn markten.




 Nou, ik ga nog even verder werken, heb nog een hoop te doen,
ik wens iedereen een gezellig en creatief weekend toe,
groetjes

5 opmerkingen:

  1. Succes op de kerstmarkt! Ik vind je kamer nog best netjes en geordend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk zakjes zijn dat. Kan me indenken dat mensen die leuk vinden. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog heb je! En met het zien van je kraam voor de kerstmarkt krijg ik subiet zin in Kerst!
    Groet van Mar

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...