maandag 15 juni 2015

quilten in de tuin

                                              Ik ben nog steeds de dear Jane aan ´t quilten,
                                              op ´t moment gaat dat maar langzaam vooruit;
                                            ik quilt 1 keer in de week als het naaiclubje komt.
Ik was alvast begonnen en dacht nog snel even een paar foto´s maken, 
                                                               het was zo´n heerlijk weer!
                                     onder de notenboom zat je heerlijk in de schaduw,
                                                        dat was wel uit te houden ;)

                                                 nog een paar foto´s van m´n dear Jane....
                               fijne zonnige dagen voor iedereen, tot de volgende keer!

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende tuin heb, daar is het goed quilten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie jane, en zalig zo in de tuin.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piep

    wat een schitterende plek, en wat heerlijk zo buiten werken aan je DJ he,
    vind ik ook
    alleen doe ik de Stonefield

    geniet van alle mooie dagen en de vorderingen van je DJ

    Ga je volgen op pinterst, veel moois ...knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ein DJ in meinen momentanen Lieblingsfarben. Wunderschöööön! In deinem Garten lasst sich ja wundervoll quilten, es sieht so gemütlich aus!
    LG Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar in jou tuin kan je zeker heerlijk quilten. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was heerlijk dit weekend ! Ziet er prachtig uit ...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke tuin Berbel, en ja, dus ook een notenboom.......je man zei het al, hier zijn we druk met de aanbouw van de veranda, spannend wel......je DJ wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig wat een mooie kleuren heeft hij! Veel plezier met je steekjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. als ik jouw dear jane zie krijg ik de neiging om haar voor de tweede keer tegaan maken in het rose met rozen zoooo mooooooooiiiii.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...