dinsdag 8 maart 2016

Kast

 Laatst heb ik dit kastje wit gemaakt met de ( beroemde ) Annie Sloan krijtverf; lekker wit gekalkt en de binnenkant roodbruin gemaakt.
 Daarna een beetje opgeschuurd, voor de vintage-look;)
 Tussendoor even naar buiten gekeken en deze prachtige lucht ontdekt....
 Later heb ik ´m nog  met wax behandeld, daar ging ie mooi van glimmen en zag ´t er niet meer zo mat uit.
 Mijn dierbare parfum flesjes staan erin...
 De kronkeltak heb ik buiten met een spuitbus wit gemaakt,
 zo ziet het er nu uit!
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi zeg, een heel nieuwe kast lijkt het zo. Mooi gedaan en leve Annie!
    groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Berbel,
    was das Weißen doch ausmacht. So gefällt mir der Schrank richtig gut.
    LG Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kast prachtig geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem gaaf geworden en ben van plan binnenkort ook hier wat kasten onder handen te nemen met die verf, maar ik hou juist van dat matte effect! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...