donderdag 18 augustus 2016

van alles wat

 Ik ben alweer flink in de weer met m´n kerstmarkt, je moet toch op tijd beginnen, voor je ´t weet is ´t alweer zover!
Ik heb er een flink aantal gemaakt, dan kan ik weer even vooruit.

 Met je mandjesquilt ben ik al aardig opgeschoten, op ´t moment maak ik van die aardige  jojos, twee had ik er hierboven al af.
 Ook ben ik  begonnen met Under the Mistletoe, een pakket, zoals je op de foto verder onder kunt zien, met schattige stofjes.




 Het Schilderij,
ja, dat mag wel met een hoofdletter,
ik ben er al jaren mee bezig en ik kom niet vooruit, ´t duurt allemaal zo lang.
Het is een portret van m´n dochter en ze heeft al honderd keer gevraagd wanneer is het schilderij nou eens af? Deze zomervakantie ook maar een uurtje aan gewerkt, nou ja, zo duurt ´t nog wel even.
Tot slot de katjes, Tigerchen en Scotty, die doen alsof ze de liefste katjes zijn en braaf op hun eten staan te wachten ( en helemaaaaal nooit niet  dooie muizen achter de woonkamerdeur leggen en sowieso nooooit  eekhoorntjes en al helemaal geen twee achter elkaar, nee hoor!). Ach, wat een schatjes!

2 opmerkingen:

  1. Nou je kunt kiezen aan welk projekt je verder wilt gaan.Geen zin in het ene, dan het andere maar. Keuze genoeg!!

    Ja, de tijd vliegt. De Herfst staat al weer te dringen.....

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al een mooie voorraad liggen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...