maandag 28 november 2016

Christmas Story Quilt en kerstmarkt

Ik ben alweer een stuk verder met de Christmas Story Quilt van Anni Downs!
De Christmas Pudding ziet er ook al heerlijk uit:
In ´t weekend stond ik op een kerstmarkt, dit keer ook weer in een houten "hutje" ;)
Het kerstmannetje laat ´t zonnetje nog even lekker op z´n buik schijnen,
maar tegen de avond werd `t toch wel behoorlijk koud, hoor!



Aan de achterwand hangt een Flying Geese Quilt met allemaal kerststofjes:

                                          

Deze takken heb ik aan de voordeur hangen,
fijne adventstijd iedereen!

8 opmerkingen:

  1. Mooie quilt, mijn kerstquilt heb ik ook weer uit de kast gehaald.
    Gezellig zo'n kerstmarkt.
    Fijne dag Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooie kraam, hopelijk verkocht je ook goed. groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige blokjes! En je had weer een leuk kraampje, maar ja, kou lijden hoort erbij hé ;-)
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerst werken Een echte kraam en goede zaken doen hé succes. Takken aan de deur, kerst komt er aan
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop dat je ondanks de kou wat hebt verkocht. Het ziet er zo gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie quilt ben je aan het maken en wat gezellig ziet je kraam eruit. Ik hoop dat je toch nog wat verkocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was für ein traumhafter Weihnachtsmarktstand, alles so schöne mit viel Liebe gearbeitete Dinge, eins noch schöner als das andere.

    Liebe Grüße und eine schöne Vorweihnachtszeit
    wünscht dir
    Uta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er prachtig uit en je quilt wordt een droppie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...