maandag 9 januari 2017

2017

 Tijd voor een eerste blogje in ´t nieuwe jaar!

 Iedereen natuurlijk nog een heel gelukkig nieuwjaar toegewenst, daar begin ik mee!
Ik heb in de kerstvakantie lekker aan mijn Christmas Quilt kunnen werken
en ´t lukte allemaal zo goed, dat ie nu bijna af is...

 ...nu gaat ´t grote (hand) quilten beginnen,
 maar tussendoor nog even een biesje aan deze Jelly Rol Quilt gezet, die lag al zolang te wachten.
Ik heb ´m met de machine gequilt, dat ging net even wat sneller ;)
Ach...en aan het Schilderij heb ik nog gewerkt;
daar ben ik ook al jaren mee bezig,
elke keer werk ik er een uurtje aan en dan ligt ie weer maanden aan de kant.
Maar er komt een dag, dan is ie af!
Duurt nog even...

Zo, nu snel nog even naar de post,
een paar Dawanda bestellingen wegbrengen,
dan naar m´n werk (Grundschule)
en dan is de maandag alweer bijna om.
Fijne dag!

3 opmerkingen:

  1. De jelly rol quilt is erg mooi, ook qua kleuren! En dan de Christmas quilt, prachtig, succes met het quilten.Wat een mooi schilderij!
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi de kerstquilt en de jelly roll quilt.
    En ook nog gewerkt aan een schilderij.
    Veel gedaan hoor in de afgelopen weken.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Annie Downs is lovely and your portrait is coming along nicely. You are talented!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...