zondag 22 januari 2017

wintertijd

 Ach,
even een paar fotos laten zien;
Ik ben zo langzaam aan begonnen met quilten...en nee, die grote steken zijn niet  de quiltsteken, maar
de rijgsteken die de 3 lagen op elkaar houden zodat ze niet verschuiven ;)

 In m´n naaikamer hangt op ´t moment een zijdeschilder-stuk,
is al oer-oud ( uit mijn zijdeschildertijdperk), maar  ik vind ´m eigenlijk nog steeds mooi omdat ie ook zo kleurrijk is. En elke winter hang ik hem ergens in huis op, dit keer hangt hij dus im mijn naaikamer.


Dan ben ik ook nog met mijn blockhouse-blokjes aan ´t puzzelen, eens kijken wat ´t wordt, er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden.

 Eens in de zoveel jaar brei ik eens iets......en dat is nu.
Nou ben ik niet zo´n breiheld, maar zo´n simpel sjaaltje dat moet toch gaan lukken.
Waarschijnlijk is de winter net voorbij, als de sjaal dan eens endelijk af is,  wwhhhaaa-haaa  ;)
 Dan hebben we hier Scotty (eigenlijk Scotch), die net doet of hij een lief katje is!
Aaaah, dat is hij ook, hoor!(als je al dat kattenkwaad buiten beschouwing laat).
´t Is zo´n lieverd!
     
Groetjes,
              Berbel.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige quilt ben je aan het door-quilten. Mooie wol voor een sjaal. Prachtige foto's heb je geplaatst!
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met quilten van de christmas quilt die is zo leuk. En wat een leuke wol voor een sjaal wie weet heb je hem nog op tijd af deze winter en anders vast voor volgend jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begin iedere keer aan een breiwerk, maar komt dus niet af! Maar ben dus niet de enige die niet echt een breister is! De wol gaat wel naar de kringloop! LOL!
    Je blokjes vind ik hartstikke leuk en zo leuk om er mee te spelen! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkstukken ben je allemaal mee bezig.
    Succes met het doorquilten.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🐺🐺🐺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi quilt. Succes met puzzelen ik vind beide opties nu al leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent wel goed bezig jij!!
    Wat is je schilderij leuk. Knap gedaan. Dat lijkt me nu zo moeilijk! Vooral zijde, loopt dat niet snel uit?

    Fijne week.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Berbel,
    der Weihnachtsquilt ist ein Gedicht, viel Spaß beim Quilten, auch das Seidenmaler Bild finde ich ganz zauberhaft.

    Liebe Grüße
    Uta

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...