zaterdag 25 februari 2017

2 Affo´s

Jawel, de Christmas Story Quilt is een affo!
Hij hangt in de woonkamer, ik moet er nog een paar weken van genieten ook al is de kerst allang voorbij.

 De roze loop-sjaal is ook af, kan ik ook nog net een paar keer dragen, voordat ´t voorjaar er aan gaat komen. Het is hier nog
best koud, vanmorgen moest ik de auto nog krabben. 
Dit leuke kleine quiltje lijkt ook een affo, maar is er geen. Alleen de top is af.
Ik heb ´m gemaakt van zo´n charm pack ( ik verkoop ze bij Dawanda-klik), het was heel leuk om te doen en ging eigenlijk supersnel.





 Dan heb ik nog een  oudere foto.
Och, stonden deze bloemen        ( hoe heten ze ook alweer?)
maar weer in de tuin......          nog maar even wachten.

Groetjes Berbel.

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die Kerst-quilt! En de andere bijna Affo is ook erg mooi!
    Die bloemen, zijn dat campanula's? Weet het niet zeker hoor.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi het kerst quilt, en ook het quiltje van het charm pack gemaakt.
    Heel mooi hoor.
    Ja we kijken uit naar de lente, maar je mooie sjaal kan nu nog best om.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...