woensdag 29 maart 2017

bloemen en vliegende varkentjes


Ik ben met allebei de nieuwe projecten alweer een flink stuk verder!
Dat komt omdat ik het afgelopen weekend heerlijk ongestoord heb kunnen naaien!
Ik had me namelijk aangemeld bij Grit (klik), zij organiseerd van die heerlijke naaidagen, ze noemt het "Auszeit" (hier sta ik ook op de foto)waar je eens lekker tijd voor jezelf hebt en aan je project kan werken.
Het was een heerlijke dag met lekker eten (door Grit gemaakt ) en allerlei lekkers.
Dankjewel, Grit! 



Bij de Dancing Chickens & Flying Pigs ben ik zelfs al met ´t tweede blok begonnen.


Zondag was ´t ook zo´n lekker weer;
kon ik buiten quilten,
hier zie je de achterkant van de Home Sweet Home ,

hier de voorkant,
ach die foto´s zijn niet zo goed gelukt,
een volgende keer beter!


 Komend weekend ga ik naar de beurs in Keulen (klik) ,
daar verheug ik me al op!
Tot volgende week!
Groetjes Berbel.


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi de blokken, en ook het quilt werk.
    Heb de site van het naaien even aangeklikt
    Gezellig zo samen bezig met de hobby.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is gezellig om samen met dezelfde hobby bezig te zijn.
    Het geeft ook vaak een stimulans om weer verder te gaan met waar je mee bezig bent.
    Groetjes Marja
    ☉☉☉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om samen bezig te zijn met de leukste hobby, patchen en quilten! Erg mooi, de dansende varkens en je quiltwerk ziet er erg mooi uit!
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zo'n verwend dagje!
    De bovenste heb ik nu ook liggen,..

    Ik ga ook naar Keulen,... zo'n zin in,..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihihi...vliegende varkentjes!! Wat een leuk idee, dat zie je niet vaak!

    Je staat erg mooi op die foto!!

    Veel plezier in Keulen.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig en wat zijn die vliegende biggetjes gaaf! Heel veel plezier deze week en heel veel gezellige steekjes!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...