maandag 24 april 2017

Varkens en bloemen



Even mijn vorderingen laten zien:
Op ´t moment werk ik aan 2 projecten tegelijk;
De Dancing Chickens & Flying pigs,
en de Pocket of Posies

de kleuren die ik gebruik lijken wel een beetje op elkaar, terwijl ik toch voor
 elk project een doos met stofjes heb,
het ligt er waarschijnlijk toch aan dat ik ze tegelijk maak...

Onder: zoek de verschillen!

Ach, je hoeft /moet ook niet altijd alles exact volgens het patroon maken,
dit keer kwam deze bloempot beter uit!



Fijne week,
                   groetjes,
                                Berbel.


                               

9 opmerkingen:

  1. I love your projects and you are making great progress. Pretty fabrics too. We are waiting for real spring...a few nice days here and there are just a tease. But soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja je kunt proberen om andere kleuren te gebruiken, maar we vervallen toch vaak in dezelfde omdat dat nu eenmaal jouw kleuren zijn! Maar ze worden allebei schitterend! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat worden leuke mooie quilts..... en dezelfde kleuren, ja dat heb ik ook... misschien bij eentje een andere kleurtje erbij?
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilts maak je. Het zijn ook mijn kleurtjes wel
    De Pocket de Possie heb ik ook gemaakt.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mandjes! En ja, ik heb hetzelfde hoor, val toch steeds voor dezelfde stofjes *Ü*
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke blokken. We hebben toch allemaal een bepaalde voorkeur voor stofjes. Leuk hoor. Je bloempot ziet er erg leuk uit. Een beetje eigen input is toch mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Berbel,
    du kommst ja super vorwärts, es sieht alle so schön und akkurat aus.

    LG Uta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk jou posies!!
    Heb de eerste bloemetjes ed van de week geknipt,..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi, allebei je quilts.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🌹🌹🌹

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...