maandag 19 juni 2017

chickens dancing in the moonlight


Nou, de kipjes dansen al, hoor!
Zover ben ik al gekomen bij de "Dancing Chickens & Flying Pigs"


de varkentjes vlogen ook al....


Aan de "Pocket of Posies" heb ik ook verdergewerkt;
ik ben met de mandjesrand bezig.
Heel leuk om telkens een nieuw mandje erbij te hebben.




De laatste 2 mandjes die ik gemaakt heb:
Af en toe quilt ik nog een beetje aan de "home sweet home",
maar dat is zo´n groot gevaarte...
en nu veel te warm om op schoot te nemen.


boven: zo zag onze walnotenboom er in ´t voorjaar nog uit,
door de late vorst zitten er dit jaar geen noten aan, jammer!
onder:maar ook zonder noten is de boom met de lampionnen een 
gezellige sfeermaker ´savonds.

fijne week 
en groetjes Berbel.

4 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...