maandag 14 augustus 2017

Festival of Quilts Birmingham

Weer terug van weggeweest!
Ik ben een lang weekend naar Birmingham geweest,
naar de "Festival of Quilts 2017"
Bij Facebook (klik)heb ik al een paar fotos laten zien,
hier komen er nog een paar.
Deze quilt hierboven vond ik ook bijzonder mooi,
de kleuren en vooral de sfeer die ´t uitstraalde.

Ik maak altijd graag een close-up foto van een quilt erbij,zodat ik dan thuis op m´n gemak nog eens kan bekijken hoe ´t gemaakt is.
Vele kraampjes met bekende gezichten erachter,
ook mijn persoonlijke favoriet Lynette Anderson was er ook.
Helemaal happy met die foto ;)



Dan mijn inkopen;
nou, ik vind ´t nogal wat!
(eigenlijk wilde ik niet zoveel kopen, maar ja jullie weten hoe dat gaat...)

We ( ik was met een groep ; had deze reis bij rf quiltreisen (klik)geboekt, een echte aanrader!)
zijn ook nog een dagje naar Warwick Castle gegaan, zie foto hieronder 
en hebben de Cotswolds bezocht (geen foto)


Natuurlijk was ik ook nog shoppen in Birmingham,
dat was ´t walhalla voor mij als cosmeticaholic( heb ik nu een nieuw woord bedacht? of bestaat dat al?) Tassen vol heb ik gekocht! ( nee hoor, viel mee ;) )
En toen was ik gisteren (zondag) moe maar voldaan weer terug!
Groetjes
               Berbel.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto van jou met Lynette Anderson! Dat was genieten, zo'n uitje!
    Leuke buit.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie reis, prachtige foto's
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk tussen al die prachtige quilts daar zeg.
    Prachtige foto,s heb je er van gemaakt.......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...