vrijdag 13 oktober 2017

nieuwe mandjes



 
D´r zijn alweer een paar nieuwe mandjes af,
ik moet er nog 3,
dan kan ik ze allemaal aan ´t middenstuk zetten(niet op de foto)
De Dancing Chickens & Flying Pigs  heb ik ook een heel stuk verder voorbereid,
het zit er nog niet op geappliceerd, hoor! Alleen nog maar op freezerpaper gestreken.
De bovenste rij wel, die is al af!
 
Dan had ik dit leuke pakketje in Birmingham gekocht,
het ging me voornamelijk om de techniek; met vlies-o-fix vaststrijken en dan met de naaimachine de randjes naaien en "tekenen" ( zie boom). Dat had ik zo nog nooit gedaan. Heel erg leuk om te doen!

 
Hier zijn de 2 weken herfstvakantie (ja!) alweer voorbij, maandag weer naar school en aan de slag!
Fijn Weekend!

5 opmerkingen:

  1. Mooie mandjes, en het pakketje is ook leuk.
    Fijn weekeinde.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk, die kantjes op je mandjes ! ! !

    Fijn weekend Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk, de nieuwe mandjes. Speciaal met kantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg de mandjes die je hebt gemaakt..?.........liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    หนังดราม่า

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...