zondag 14 februari 2010

Eindelijk een witte stoel...


Sinds ongeveer 1 jaar heb ik een nieuwe naaikamer , sindsdien zit ik tegen dit houten stoeltje aan te kijken.

Seit einem Jahr ist mein Nähzimmer fertig, aber mein Stuhl muss immer noch lackiert werden.


Ja, ja ik ga ´m nog een keer wit verven, maar ik had duizend andere dingen te doen, en ja, zo´n stoel is om op te zitten, of ie nou wit of houts-kleur is.

Aber ich hatte tausend andere Sachen zu tun, also musste mein Stuhl warten.



Dus weken, zo niet maanden voor me uitgeschoven, maar nu is ´t er toch van gekomen:

Aber jetzt war es dann endlich soweit:


Hij is wit, passend bij de rest van m´n meubels. De vloerbedekking is een soort van pink en de wanden een aangename kleur roze( geloof me in "real life" zien de kleuren er echt beter uit!).

Jetzt ist er weiss, sowie die anderen Möbel.Die Auslegware ist pink, die Wände sind rosa ( auf dem Foto sieht das alles ein bisschen komisch aus.)


De tekst op de achterkant, heb ik afgekeken van andere bloggers in blogland ( bedankt jongens!)

Die Idee mit dem Text, hab´ich aus dem Internet( Danke ihr lieben!)


Nou, best leuk geworden, toch?

Na, sieht doch ganz gut aus, oder?


1 opmerking:

  1. Hallo Berbel,
    vielen Dank für deine lieben Worte bei mir.
    Du machst aber auch sehr schöne Sachen, ich komme dich bestimmt wieder besuchen.
    Bis bald
    Gisela

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...