donderdag 19 augustus 2010

Krans

Deze krans heb ik in mijn zomervakantie gemaakt.




Het idee voor deze krans had ik al langer, nu is ´t er eindelijk van gekomen.

Hij is best groot geworden.



Op een stro krans, veel dennenappels vast binden met ijzerdraad, zo dicht mogenlijk op elkaar.



Zouden de dennenappels bij slecht weer of in de winter dicht gaan?
Hij hangt natuurlijk wel buiten, andere kransen met dennenappels die ik ooit eens gemaakt heb, waren voor binnen en die zijn natuurlijk mooi open gebleven...
Afwachten maar...

Diesen Kranz habe ich in den Sommerferien gemacht.
Ob die Tannenzapfen wieder zu gehen bei schlechtem Wetter oder im Winter?


12 opmerkingen:

  1. Ja, dat doen ze, ze gaan open en dicht.
    Het is een prachtkrans geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook dat ze dicht gaan, maar bij warmer weer natuurlijk ook weer open.
    Mooie denappels heb je er voor gebruikt!!

    Ik vind je krans erg mooi geworden.Zoiets wil ik ook nog steeds maken.

    Fijn weekend alvast, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige krans heb je gemaakt! Mijn ouders hadden altijd denne appels buiten liggen en die gingen inderdaad open en dicht met het weer. Bij regen dicht, bij droog weer open. Maakt het wel heel apart, toch een beetje leven in de krans.
    Veel plezier ervan en tot...Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden! Goed idee trouwens, ik heb nog een grote mand vol staan...voor als het echt herfst wordt. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De krans ziet er erg mooi uit.
    Persoonlijk vind ik, hoe groter hoe mooier.

    Groet van Saskia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige krans! Echt, een heel apart gezicht met al die dennenappels!
    Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor, hij heeft ook een goed plaatsje gekregen buiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Berbel wat een mooie krans laat je zien en een idee geef je ons ook, ik heb nog denneappels liggen en nog nooit een krans gemaakt dus ik ga het zeker proberen.Alvast dank voor het idee.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie krans, ik heb vorig jaar ook een dennenappel krans gemaakt en die gingen dicht als er regen kwam, fijne avond groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!!!!!

    Een krans is nooit te groot.

    Heel goed idee !!!!! groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gewoon...En toch een geweldig idee.Blijft ook prachtig die mooie dennenappels..
    Tip?? Opvullen als ze wel dicht zijn met mos, spagnum oid? Lijkt mij niet mooi om het groene plastiek te zien in de winter...Groetjes van Martiena die dit leuke blog zomaar tegenkwam..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoewel ik op dit moment ( ik ben een weekendje weg) uit kijk, over de weilanden heen, naar Duitsland, Kan ik m helaas niet zien hiervan daan... grapje hoor.... Duitsland is groot...heb ik Neueringen en Twist in 't visier
    ;-)
    Maar zonder dollen, je krans is mooi!
    Komen er ook nog lampjes in?

    Groeten,
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...