zaterdag 13 november 2010

zaterdag-marktdag



Bij 12 days of christmas heb ik de boom, of wat ooit een boom moet worden "ook al" in elkaar gezet. Vandaag ga ik naar Hannover, om een achtergrondstof hiervoor uit te zoeken, ik heb hiervoor een lichte kerststof in gedachten, misschien wel wit/creme met sterren of zoiets, eens kijken waar ik mee thuis kom.
Ik ga nl. vandaag naar Hannover, daar is een nederlandse stofmarkt(klik); echt een markt met allemaal nederlandse kraampjes(daar moet ik bij zijn!)

Heute fahre ich nach Hannover (da ist heute Holland Stoffmarkt) um für 12 days of christmas einen Hintergrundstoff auszusuchen.Mal sehen, vielleicht was in weiß oder beige, auf jeden Fall Weihnachtstoff.

Verder ben ik nog druk bezig met ´t quilten van de Hunter´s Star,maar hij is bijna af hoor! Dat moet ook wel, want we gaan binnenkort naar Nederland en dan krijgt m´n moeder ´m kado!
Nee, dat wist ze al, ik heb de verrassing nu niet verknalt ( hoi mam).

Fast habe ich den Hunters Star fertig gequiltet. Meine Mutter bekommt den Quilt geschenkt, nein ich habe jetzt nichts verraten, sie wusste das schon!



Deze zaterdag(weer) geen klosjes,
sorry klosjes, jullie krijgen er deze week geen vriendje bij.

Diesen Samstag (wieder) keine Klosjes,
tut mir leid, Klosjes, diese Woche keine neue Freunde für euch!


10 opmerkingen:

  1. Fijne tijd op de stoffenmarkt en ik vind jouw kerstboom erg mooi.
    http://quiltaart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je naar zo'n markt kan, ik kan berijpen dat je daar wilt 'kijken'. Ik weet nog niet helemaal hoe die kerstboom moet worden, maar dat wordt misschien duidelijk als hij af is. Ben benieuwd hoe je sterrenquilt wordt, laat je hem nog zien voor hij naar je moeder gaat toch?
    Goed weekend
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n Hollandse Stoffenmarkt. Vroeger kwam ik nog wel eens in Hannover (had toen een Duitse vriend).
    Nog even succes met je Hunter's Star. Lijkt me super om te zien hoe die geworden is!
    Geniet ze vandaag en veel plezier op de stoffenmarkt!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Berbel,

    Wat leuk, een Nederlandse stoffenmarkt. Ik ben al eens naar een Duitse geweest,maar die zijn heel anders! Van ales door elkaar en maar weinig echte stoffenkramen.

    Ik ga die link nog wel eens verder bekijken.

    Ik wens je veel plezier vandaag,en hoop dat je kunt vinden wat je zoekt!En nog meer!!!!

    Fijn weekend, groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk naar een stoffenmarkt, ik vind het altijd heerlijk om er rustig te snuffelen. Je boom wordt leuk en de quilt prachtig de klosjes komen wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lijkt me heerlijk voor jou, zo'n klein stukje nederland in duitsland. ik hoop dat je genoten hebt en laat je ons snal zien waar je mee thuis bent gekomen? lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Berbel ik hoop dat je mooie stofjes zult tegenkomen.Ben benieuwd hoe je kerstquilt gaat worden de ontwerpen van deze quiltster zijn altijd super.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me leuk zeg zo'n markt bij jullie. Je kerstboom schiet ook al op zeg. Veel plezier in Hannover.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mail me als je de foto van deze quilt wilt hebben zonder achtergrondstof rondom de boom.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...