donderdag 30 december 2010

Kerstballen


De laatste dagen heb ik , om ´t kerst gevoel nog even vast te houden, de kerstballen van 12 days of christmas gemaakt. Dit "quiltje" heeft ´t niet gered om op tijd af te zijn voor kerstmis, maar volgend jaar is ´t per slot ook weer kerstmis...
5 van de 12 dagen/kerstballen heb ik af:


Jetzt habe ich 5 Weihnachtskugeln von 12 Days of Christmas fertig,

der Quilt hat es nicht geschafft rechtzeitig fertig zu werden, aber nächstes Jahr gibt es ja wieder Weihnachten!









Maar ik heb ook wel weer zin om aan mijn borduurwerkje te borduren
Maggie the messmaker, oohh da´s lang geleden dat ik daaraan geborduurd heb,
dat ligt maar ik de kast te liggen. Hoogste tijd dus!

Ich hätte auch mal wieder Lust meinen Maggie the Messmaker weiter zu sticken, es ist wirklich lange her, dass ich daran gearbeitet habe. Das wird jetzt aber mal wieder Zeit!

5 opmerkingen:

  1. In ieder geval is wat je tot nu toe gemaakt hebt al heel erg mooi geworden en nu heb je ook genoeg tijd om hem af te hebben voor de volgende kerst:-)
    Fijn uiteinde en een gelukkig en gezond 2011.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh berbel, je bent een echte teaser!
    ik kijk altijd zó uit naar je blogjes, zo leuk en zo gevarieerd.

    lieve groet en tot....riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi gemaakt. Je stiching for christmas vind ik trouwens ook erg mooi geworden. Hij is mooi in evenwicht en niet zo druk, waardoor alles mooi uitkomt.
    Gezellig oud en nieuw!
    Groetjes
    Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn deze ballen ontzettend mooi en leuk. En ook voor jouw en je dierbaren een goed, gezond en creatief 2011 toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn die kerstballen leuk, ik heb weer even alles bij jou gelezen, bekeken en weer erg genoten.
    Ook voor jou een heel mooi en inspirerend 2011.
    Ik kom vast vaker bij je langs

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...