donderdag 20 januari 2011

Goodbye 12 days of christmas



Tot zover ben ik gekomen met mijn 12 days of christmas,
kerst is allang voorbij en ik heb ook niet meer zo´n motivatie om hieraan verder te werken. Dus gaat ie de kast in tot volgende winter.



Ik heb nog niet alle kerstballen in de boom af. Op de foto kun je de achtergrondstof zien die ik in Hannover op de nederlandse stofmarkt gekocht heb.
De stofjes onderaan, worden de kado´s die ik erop appliceer.
De kerstballen op zich zijn niet zo dik, daar zit een fiberfill tussen.



So weit bin ich gekommen mit 12 days of christmas. Diese Arbeit werde ich jetzt erst mal in den Schrank legen, bis zum nächsten Winter, ich habe keine Lust mehr daran weiter zu arbeiten, Weihnachten ist vorüber.
Auf den Bildern kann man den Hintergrundstoff sehen den ich in Hannover auf dem Holland Stoffmarkt gekauft habe.
Die Stoffe unten, werden Geschenke die ich dann applizieren werde.
Die Weihnachtskugeln sind an sich nicht so dick, da nur ein Vlies dazwischen ist.


8 opmerkingen:

  1. Hij wordt echt super zeg, ik vind hem heel mooi, en ach je hebt tijd genoeg voor de volgende kerst om hem af te krijgen:-)
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgende kerst is die vast wel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er al heel leuk uit,en volgend jaar komt er weer een kerst.

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nou, wat dit betreft: tot november dan maar?
    lieve groet, riet:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er toch al leuk uit,zou je hem toch niet verder afwerken ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Herkenbaar...ok mijn stichery for Christmas ligt al een maand stil. Op naar eind van dit jaar vrees ik, voordat we weer in "the mood" zijn. Maar je eend erbij vind ik top!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah hij is mooi geworden en omdat je stopt terwijl het goed gaat pik je het later zonder tegenzin weer op. Beter zo dan wegleggen omdatbhet niet lukt, want dan begin je weer met tegenzin. En hoe is t met de klosjes, zit het al in elkaar? Miniquiltje of nog zo'n kekke tas ervan maken als in je vorige blog, want die zag er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij wordt erg mooi, kan me wel voorstellen dat je nu stopt. Je bent alwel heel ver en straks aan het einde van het jaar is het weer leuk om eraan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...