donderdag 14 februari 2013

Scandinavian Christmas

 Het eerste blokje van Lynette Anderson´s Scandinavian Christmas heb ik nu ook zo goed als af,
het ziet er helemaal geweldig uit, al zeg ik ´t zelf ;)
De geborduurde details zijn zo schattig, ik kijk al uit naar het volgende blok( om te maken, dan! Ik heb de quilt in zijn geheel als pakket gekocht. Hoef ik me niet druk te maken over welk stofje nou ´t beste erbij past, want de stofjes zijn er al bij geleverd, lekker makkelijk)
Der erste Teil von Lynette Andersons Scandinavian Christmas habe ich jetzt auch so gut wie fertig gestellt und sieht richtig niedlich aus (wenn ich das mal so sagen darf).
Die Stickarbeiten an dem Teil sind so schön, ich freue mich schon auf den nächsten Teil. Ich habe diesen Quilt als Fertigpackung gekauft ; alle Stoffe sind schon mit dabei, ich brauche also nicht mehr Stundenlang überlegen welche Farbe am besten passen könnten....
Da wird es mir aber einfach gemacht, ich brauche "nur noch" nähen....



 

7 opmerkingen:

  1. So cute. This work is so fantastic.

    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een gave quilt en ik hou ook zo van haar ontwerpen, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en wat handig dat je hem als pakket hebt gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Berbel mooi is je eerste blok geworden en ook ik vond het een leuke quilt om te maken omdat er van alles wat in zat dus appliceren en patchen plus borduren wat wil je nog meer.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat leuk ! Mijn verlangend quilthart slaat over ;-)
    Je hebt erg mooi gewerkt ....
    Ben benieuwd naar het geheel.
    Fijn weekend Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Liebe Berbel, der Quilt sieht wirklich niedlich aus, besonders die Kringel auf den Köpfen der Vögel sind so süß. Bis bald Uschi

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...