zaterdag 12 oktober 2013

moeilijke punten hoor!

 De Scndinavian Christmas ( ontwerp van Lynette Anderson) waar ik nog mee bezig ben , heb ik inmiddels in elkaar gezet . Hij is natuurlijk nog niet af, de rand met de vele kruissteek sneeuwvlokjes  ontbreekt nog, dus daar ben ik nu mee bezig.
 Dan tussendoor, maak ik nog eens een puntje van de dear Jane.
Ik vind ´t nogal tegenvallen, de punten zijn moeilijker dan ik dacht. Verschillende keren heb ik mopperend achter de naaimachine gezeten...
 Maar de punten voor de onderste rand heb ik nu bijna af,
dus uiteindelijk kom ik natuurlijk wel vooruit.


5 opmerkingen:

  1. Gewoon stug doorgaan. Het eindresultaat zal vast heel mooi zijn!! Succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk de kerstquilt! En die punten zien er ook ingewikeld uit. Dus brom maar lekker af zal het wel komen toch. Het is een plaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zowel de Jane als de kerstquilt zijn erg mooi en leuk om te maken denk ik. De kerstquilt volgend jaar af? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Einfach zauberhaft ist der Quilt. Ein wunderschönes Design. Auch der DJ wird Klasse.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...