woensdag 28 oktober 2015

Flying Geese


Ik heb nog eens zo´n leuk klein rond quiltje gemaakt, naar een patroon van hier (klik).
Ik had er al eerder eens eentje gemaakt, maar deze is een pietsie groter; vond ik net even leuker.
De stoffen die ik gebruikt heb zijn van Lynette Anderson, het zijn hele mooie kleuren , vind ik.


Zaterdag ga ik naar Maastricht , wie zie ik daar?
Ik verheug me er al op!
Ook heb ik nog een paar hartjes gemaakt, dit keer van een  grovere stof en met een poppetje erop geplakt, ze zien er heel schattig uit!
 
De tuin is volop in herfstkleuren, vooral als de zon eropschijnt ziet ´t er prachtig uit.
 
Fijne herfstdagen en wie weet zien we elkaar in Maastricht...


3 opmerkingen:

  1. Leuk joh die cirkel met gansjes, ik heb het patroon maar even opgeslagen.
    Erg mooi zijn je hartjes geworden, heb je die popjes er ook zelf voor gemaakt? groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke gansjes.
    Je hartjes zijn ook weer geweldig leuk. Heb je de poppetjes die je erop geplakt ook zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschöne kleine Deckchen, die fliegenden Gänse machen sich super auf dem runden Decken.

    Liebe Grüße
    Uta

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...