donderdag 17 november 2016

Christmas Story Quilt

Met de Christmas Story Quilt, van Anni Downs, ben ik alweer een tijdje bezig. Heerlijk om daar  aan te werken als ´t zo vroeg donker wordt in de middag.
Dit keer ook een beetje blauw in verwerkt, blauw is normaal gesproken niet zo mijn kleur. In Quilts niet, maar ook in mijn interieur en kleding komt nagenoeg geen blauw voor. Nou ja, behalve dan jeans-blauw, dat dan weer wel!





Dan was laatst mijn "kerstmarkt" in Hambühren, een dorp bij ons in de buurt. Dit keer stond ik buiten in zo´n houten marktkraam, andere jaren stond ik meestal in een (boeren) schuur. Dit keer was ´t heel anders omdat de mensen echt naar binnen moesten stappen om alles te zien en niet erlangs aflopen zoals anders altijd. Dat was wel een leuke nieuwe ervaring, Maar ik heb ´t wel koud gehad dat weekend, bbrrr , alhoewel ik superwarm aangekleed was. Maar dat komt natuurlijk ook doordat je de hele tijd stilstaat.

De dikke kerstman had veel bekijks!
De dennenappels had ik in Nederland verzameld, die zijn we hier in Noord-Duitsland niet zo groot.

Hier op de achtergrond, zie je de Under the Misteltoe Quilt, ook van Anni Downs. En, nee ik heb ´m niet verkocht, die blijft nog een tijdje bij mij...




Dan nog de Moda-Mandjes Quilt;
de top is af!
Maar voordat ik ´m ga quilten, zijn er nog een paar andere klusjes te klaren:
de Home Sweet Home quilten,
aan de Christmas Story Quilt werken,
er ligt nog een borduurtje te wachten,
ook nog een breiwerkje,
aan een vingerhoedjesquilt ben ik begonnen,
een kussen-pakket (kerst) moet ik nog maken,
ach, zoveel kleine dingetjes,
d´r komt geen einde aan...



10 opmerkingen:

  1. Wat had je een leuk winkeltje!! Zo gezellig. En koude voeten, ja dat lijkt me niet moeilijk.Je staat veel te lang stil!
    Maar ik hoop dat je leuk verkocht hebt.Dan is die kou zo vergeten.

    Raar ja, bij mij ook geen blauw te vinden! Toch zijn er genoeg mensen die er dol op zijn.

    Kerst schiet al weer op!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokken Berbel, ik vind dat vergrijsde blauw er super bij staan, ik heb het boek ook....zal ik......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat veel moois laat je hier zien. Ik hoop dat je een leuke markt hebt gehad en veel hebt verkocht. De Anni Downs quilt is een schatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig werk zie ik, de mandjes top ook af Mooi hoor
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kraam had je weer. De mandjes top is heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er gezellig uit. Hopelijk was het een leuke verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mopoie kerstquilt van Anni Downs, prachtige kleuren gebruik je! En wat een leuk winkeltje, ik kan me voorstellen dat je die quilt (nog) niet kwijt wilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow, wat een leuke plek om de spulletjes te verkopen, wel koud maar ja, wel leuk. En je Moda-top ziet er geweldig uit.
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liebe Berbel,
    ich bin so begeistert von dem wunderschönen Verkaufsstand, ein ganz toller Eindruck von all den schönen gewerkelten Sachen.
    Ich habe mal eine Frage zu dem "Basket Quilt", gibt es die Anleitung irgendwo zu kaufen?
    Die Arbeiten von Anni Downs gefallen mir auch alle sehr sehr gut.

    Liebste Grüße
    Uta

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...