woensdag 5 mei 2010

Dear Jane en nieuwe aanwinst

In Veldhoven heb ik ´t volgende gekocht;


Leuke postkaarten om te versturen, een hele rol freezer paper( er zit geloof ik 12 m op, daarmee kan ik wel een tijdje vooruit),"het" home sweet home boek,´t boek van Leslie Gabrielse(ik had in 1984 ook al een boekje van hem gekocht, toen was ik nog een klein meisje;)), dan nog 2 klossen garen(kan ik de hele tijd naar kijken als ik m´n "klosjes" naai).
Dit keer geen stofjes gekocht....hhmm....

Deze maand ook weer 6 Dear Jane blokken gemaakt;

B-1 Bachelor Buttons:


C-9 Jane´s Tears:


A-7 Dad´s Plaids:


G-7 Indianapolis:


J-4 Adelaine´s Apron Strings:


M-9 Fan Dance:


In Veldhoven (Niederlande) habe ich schöne Postkarten gekauft, 2 Bücher(das Home Sweet Home Buch und das Buch von Leslie Gabrielse),dann noch 2 Mal Garn und Freezer Paper (12 Meter!!) Und in diesem Monat wieder 6 Dear Jane-Blöcke genäht!

18 opmerkingen:

  1. Mooie DJ blokjes. Heel netjes gestikt, de puntjes komen precies uit. Niet dat ik dat zou kunnen, maar ik kan wel zien als het goed uitgevoerd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je hard gewerkt, Berbel!!!Mooie blokjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen heb je gekocht. En je blokken van DJ zien er perfect uit, ik ben kritisch op dat punt. Mail mij even je adres, dan kan ik jou de kaart toesturen die het quiltersgilde van een quilt van mij gemaakt hebben. Deze quilt heb ik nog niet gepubliceerd op mijn blog, omdat ik deze nog reserveer voor de komende tentoonstelling in en rond het kasteel in Vaassen, bij Apeldoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekocht zeg! Vooral dat boek "home sweet home", dat zou ik toch eigenlijk ook wel moeten hebben hè ? Mooie blokjes ook voor je DJ, ziet er strak uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie DJ blokjes heb je er weer bij.
    Leuke aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo mooi gemaakt hoor. Ook ik heb mijn best gedaan tussen het klussen door. Maar krijg de foto's nog niet opgeladen.....krijgen pas 7 mei officiele kabelverbindigen. Surf nu rond op een van de buren hun providers..... Enne het huisjesboek heb ook ik in bezit....ooit nog eens gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je blokjes zijn heel goed gelukt, Berbel! Een pracht om naar te kijken!
    En je aankopen zijn ook al zo mooi!
    Heerlijke genieten vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed geslaagd in Velhoven, en je blokjes voor Sjaan zijn ook mooi geworden.

    Groetjes Ria ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor je dj blokjes, eh ik was de update even vergeten en ga gauw foto's maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige blokken heb je erbij gemaakt ! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtige blokken en je boodschappen uit Veldhoven zijn ook erg leuk het home sweet home boek staat al een tijdje op mijn lijstje.
    Ben erg benieuwd met welke stofjes jij hem gaat maken. groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb mooie blokken heb je gemaakt en wat een prachtige aankopen. Mooie stoffen en kleuren gebruik je voor je DJ.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie blokken heb je gemaakt, brrr applicatie is echt niets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Berbel wat een mooie blokken heb je gemaakt . jouw aplicatie,s zijn echt heel netjes kan je me vertellen hoe je dat
    doet? ik rijg het er met hele kleine steekjes op maar die van jou zijn prachtig!!!1

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk Berbel dat het je geholpen heeft.
    Ik moet zeggen je hebt het ook heel netjes gedaan, super en dat meen ik echt.
    Ik zou het niet beter kunnen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Marion zei kijk eens op het blog van Berbel en wat zie ik tussen de aanwinsten..... harstikke leuk dat je mijn kaart mooi vond en hebt gekocht.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je blokken zijn schitterend.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...